Els famosos HIPOPRESSIUS

En part gràcies als hipopressius em vaig introduïr dins d’aquest món que a dia d’avui m’apassiona i em fa està amb la il·lusió de seguir treballant en aquesta feina per la qual crec que tinc una vocació que fins fa 5 anys estava amagada.

Així doncs, gràcies a la tècnica per haver-me fet créixer tant a nivell personal i professional.

Quan parlo dels hipopressius no en puc dir coses negatives perquè com a professional sempre m’han funcionat molt bé tot hi que amb el vagatge dels anys he après a combinar-lo amb altres tècniques que tinc a l’abast perquè encara em siguin més efectius (sense perdre l’essència de la tècnica).

Et responc de manera clara i breu les preguntes més freqüents sobre la técnica

És un exercici postural que no augmenta la pressió abdominal o que pot arribar a disminuir-la.

Perquè la nostra vida diària acaba generant moltes pressions en aquesta zona i també a la zona pèlvica (més evident quan hi han debilitats) que a la llarga poden acabar generant-nos patologia.

  • La millora i la prevenció de la incontinència urinària
  • Millores posturals i funcionals
  • Prevenir tot tipus d’hèrnies (en les zones de debilitat corporal)
  • Protegir la zona lumbar i pèlvica
  • Augmentar el to postural de la zona abominal creant una bona faixa
  • Millorar el trànsit intestinal
  • Millorar la funció sexual
  • Incrementar el rendiment esportiu
  • … entre d’altres

A totes aquelles persones que busquin algun tipus de millora en els aspectes mencionats en el punt anterior (remarcant que homes i dones poden treure’n beneficis).

Hi ha grups de població que és millor que no treballin la tècnica si no ho fan amb un control i una supervisió més acurada. Aquests grups són els de les persones que pateixen hipertensió arterial (encara que estiguin regulats amb medicació) i les dones embarassades (durant un període important de la gestació no poden utilizar la técnica sense supervisió i pautes d’un professional).

És una falsa inspiració que fem a nivell costal per tal d’aconseguir una activació de la zona més profunda de l’abdominal. Cal preparar bé la zona i tenir-ne una bona propiocepció per poder-la treballar correctament. És impactant per aquelles persones que no ho han vist mai (“vacum abdominal”).

La respiració és una part important en la tècnica hipopressiva però no és indispensable. És important perquè pot fer que potenciem molt els beneficis que ens pot aportar la técnica tot hi que a vegades no podem treballar en apnea i no per aquest motiu cal que deixem d’utilitzar el treball postural que tants beneficis ens pot aportar.

Si t’interessa saber-ne alguna cosa més només cal que et posis en contacte amb mi i estaré encantada de poder ajudar-te.

CONTACTE
2018-03-10T18:31:43+00:00